manlove

Tuesday, May 30, 2006

你想的,不是你有的.........



尋晚神奇地可以两點上床,人總是犯賤的,可以早瞓,卻不想睡,看着<東touch>,忽然心血來潮,想睇<無痛失戀>,揾揾揾.......找不到,卻看見<王菲唱遊大世界>的VCD .
你想找A, 總出現B. <無痛>睇唔到, 就一於睇住王菲陪瞓.
一睇就番哂黎,我記得我係睇99年1月3日嗰場,星期日,我啱啱落機,去完英國,法國,荷藺的歐遊之旅,第1次搭飛機去旅行啊(仲要係1個人孭背囊!!!)
現在回看,那時候的王菲是最棒的,從音樂,服裝,投入感至成個show,都係最正........雖然隻VCD質素好差,但我睇得好high囉!
着住jeremy scoot對絲帶踭(鞋?),踢住水唱<臉>, 頭幾句高音亂吟,已經唔可能發生喺第二個身上;之後<未日>,<墮落>即接<天使>.........個位靚到呢!!!!
嗰時竇唯仲幫阿菲打緊鼓,而家可能要踎監;王菲就生左第2胎,成8磅幾.......呢d就係選擇!!!!
甘就7年.......睇完即瞓,仲想要買番隻dvd守門口添!
想睇<無痛失戀> , 結果睇佐<唱遊>,
好多嘢就係甘,正如我想我的第1篇blog , 是留給林憶蓮的, 結果我寫了王菲.
理想與現實, 總差一點點!

2 Comments:

At 4:02 AM, Blogger chi said...

希望你個blog愈寫愈紅,我已經在我個blog加了條link,友好連結呀。

 
At 4:15 AM, Blogger man_love said...

大家多多捧場囉!
又忙到死喇!!

 

Post a Comment

<< Home