manlove

Thursday, June 15, 2006

尋找周杰倫




他們都叫他做周杰倫,放假日子忽然金生一個電話:「今晚周杰倫黎左,你出吾出黎食飯!」
呢個周杰倫,不是來自台灣,是來自上海的,上去做野,無佢吾掂。話個樣好似喎.....我晨早見過相,不過未見過真身。無野做,又想去食謙記,緊係去啦!
點知竟然改左地點,謙記冇得食,去左間我永遠唔會記得個名,落地牢0個間打邊爐囉.....
一去度,嚇左一跳,變左家庭樂,金生同阿忠,老婆同女黎晒,合家歡都冇甘熱閙。終於見到主角,講真帥過真正周杰倫好多咼,哈...食都食得開心啲囉!!
臨走剛做新郎哥嘅比利仔都黎埋,我要埋稿,搞到之前一晚去吾到飲,見吾到好多人,又冇得乘機大醉一番,真吾坻!!呢份工令我損失真多!!
最後都係同比利仔隊左一杯百威甘大把....之後佢地成村人帶左周杰倫去老蘭見識下咼!!
我吾知點解冇乜mood去,自己返歸。東尼仔話:「去PP囉!」哈:「星期二邊會有人呀!」我話。
我諗如果周杰倫去PP,應該收視率好高囉...呵呵!!
P.S.究竟誰是周杰倫?應該好易估咼。

1 Comments:

At 1:49 AM, Blogger kannan said...

Welcome to educational website http://kannan.edublogs.org

 

Post a Comment

<< Home