manlove

Thursday, June 15, 2006

尋找陳刀





我好耐冇見陳刀咯,佢666回歸CWB之後,我上個禮拜六先去搵佢,仲有阿joe,同孖仔,我0係樓下等佢地嗰陣,仲撞到阿荼添!咪話吾邪!
傾左成晚計,溝左個我吾知セ名既紅酒雜果特飲,吾覺吾覺都飲左好多杯,high high地,吾使去PP隊long island囉!
圍埋冇野做,竟然講鬼故,變左中学生宿營....事後同陳刀都一致認為:「其實一早應該提議麻雀王啦!」原來孖仔都手痕架!
邪刀回歸,大家多多捀場啦!行經老銅不防上去襯吓囉!都喺諾克道,吉野家對面,colour私竇樓上,吾買都睇下丫。

P.S.呢排陪住我晚上上網嘅音樂伴侶,係陳小霞嘅<暗舞>同陳綺貞嘅<小步舞曲>,两首不停放。两位都姓陳,两隻都有舞,真橋!尤其<小步舞曲>好似從末離開過我甘,原來陳綺貞真係百聽不厭架。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home