manlove

Sunday, June 18, 2006

我睇你唔到 我睇你唔到


我信「雖無過錯,但面目可憎」這回事。其實我自己可能都係呢類人! 哈
不過我真係好唔好彩,最唔想見既,都要撞個正着。
唔係第一次喇。可能我真係同佢有緣─孽嗰隻,次次事發地點都喺天后,佢大概好想自己係天后,可惜佢係王X,不是王菲。
之前大坑撞過,7記撞過,甜咀兒撞過,前日喺德昌都要見到佢!!!!
吾知點解,呢位冇碟出的王×小姐,是否知道我的職業(其實之前音樂会之類的場合是同場的,但需知道她N年冇出席過類似場合啦!!)我小人之心直覺認為她好想我会影她呢,但實情係我不会影相的!!!
friday night 喺德昌見到佢已掃興啦,佢同个肥男一齊,係個你up吾到全名既類似DJ物體,我眼尾睄到王小姐動作開始誇,声音開始大,扯煙舉止愈益豪放,手上的紋身(不)自覺地hold住.......
救命!!!我即用手上本"牛奶"擋哂成个畫面。
明星總想俾人影俾人望,不論大或細,吾理紅定奀!唉!
「算啦!佢都冇得罪你!」卡文話。
係,不過就係「雖無過錯,但面目可憎」囉!!
我會叫啲手足,辣更時禁影王×囉。其實影左都吾会出,冇謂嘥咭位!!
佢以為自己真係王菲咩!
求神拜佛,吾好再喺天后見到佢,其他地方都吾想囉!!

P.S.德昌既營養餐加沙爹牛公仔麵係我至愛,不過嗰日冇哂胃口咯。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home