manlove

Monday, February 19, 2007

我的80年代


都記不起是由那時聽雷光夏,當年如果知道有人去台灣,總會叫他們幫我買黃韻玲既舊碟,雷光夏既碟,仲有<<誠品好讀>>......都好耐無呢支歌仔唱咯. 舊年同阿志去台灣,發現好多音樂雜誌,要錢的,派的,都好似少左好多選擇囉!!!

發現雷光夏新碟,又關阿麥事.原先係去買回所有蘇打綠既single,跟手就發現雷光夏新碟<黑暗之光>!

點題作<我的80年代>正到爆,超好mood! 應該唔關何韻詩<你是80年代>事囉!!





















實在好難想像,一個似足教書miss樣既人,可以係電音又得,民謠又得女聲,而雷光夏多年來都咁低調,只做自己愛既音樂,佢都係一個烈女黎架.似教書miss既烈女,真夠精神分裂啊!!


睇台灣網友既blog,話睇<我的80年代>MV,一路睇一路喊喎,我無佢咁激,不過都差唔多囉!!

諗諗下,唔知黃韻玲幾時出碟呢? 又要等囉 !!

1 Comments:

At 11:14 AM, Blogger chi said...

我一直以為雷光夏是男人...《我的80年代》真係好聽,多謝你介紹,同埋真係掛住黃韻玲,《黃韻玲的黃韻玲》好好好好聽,《會過去的》(不是許志安車婉婉那首) 真係會聽到喊架。

 

Post a Comment

<< Home