manlove

Wednesday, February 21, 2007

喜歡你過去的樣子



提起黃韻玲,除左真係唔知佢幾時會再出碟外,剩低的最大感覺都全屬回憶之內。

為了她,我翻讀<<聽見2000分之100>>,回味再回味的都是陳珊妮的文章,佢寫黃韻玲的<<憂傷男孩>>,「其實不是那種非買不可.....事實上我很小會想起它......但<<憂傷男孩>>註定要出現在陳珊妮16歲生命中的專輯....」,「很高興和黃韻玲分享過真正的年輕。」


我無陳珊妮咁言重,不過黃韻玲的聲音和回憶,我久不久就想起,那個聽收音機的年代,陳海琪好多個夜晚,都會播<關不掉的收音機>和<3個人的晚餐>,無錢買碟,就靠聽收音機,的確好多歌我都是聽海琪而來的。她有一次試過將Sade的Smooth Operator同<3個人的晚餐>接住播,對於當時一個中一,二的我來說,嘩,已經覺得天外有天喇;我又記得她那時還常播一隊叫印象合唱團的歌曲。我現在有機會和海琪傾起,同佢講「你成日播乜乜乜架...」,佢就話「係咩?有咩?真係唔記得咯!!!」我既結論係,有好多時你記到死,覺得刻骨銘心既,人家早已忘得1乾2淨,都算諷刺!


要計到正,應該94年<<黃韻玲的黃韻玲>>之後,都無出過新碟咯,「友善的狗」都是上世紀的回憶...如果要講音樂圈的天生一對,咁黃韻玲同沈光遠都走唔甩。黃韻玲寫過<你是唯一>比佢老公,96年大住肚影唱片封面,出左張10年作品集。仲有佢大住肚去林憶蓮台灣演唱會上台獻花,舊年拖住個10歲仔仔,歷史重演林憶蓮06台灣演唱會,真係touching!!


新碟未有得出,只有在小小的獨立合輯中出現,04年在543音樂站合輯中有好動人既《Arthur》,應該是她仔仔的名字。

女人最大的事業,原來都係一個家。

1 Comments:

At 10:52 AM, Blogger raydio said...

其實黃韻玲已經分居了

另, 她今年也開了唱, 發過EP, 只是我覺得不像以前的作品好聽

黃韻玲依然是我永遠的偶像! 雖然我是太遲開始認識她

 

Post a Comment

<< Home