manlove

Sunday, July 01, 2007

點解呀???做乜事呀???

愈睇愈嬲,本來要寫篇感性碟(歌)評,都寫唔出。要寫左呢篇先囉。


點解係唔係都要十年呀?好悶喇,夠喇!點解十年前的我,一定是面對各種不同的人與事,十年了,我終於認清了更清楚的自己,對人對事對世情都多了很多體會,一切重新出發了.....唔係呀,要認清自己,我其實一年就認到架喇,十年時間唔係咁大變化架咋,我呢十年其實都唔知自己做過乜呀!

點解“香港女皇”變左係汪明荃呀?唔係呀,汪明荃做戲好差呀,野蠻奶奶唔知佢想點呀,做主持成日望錯鏡頭,試過講錯左東華熱線電話號碼,係成個臨把錯晒呀,唔好再講洛琳喇,30年前架喇!

點解忽周又作野呀?官恩娜個親熱男唔會係呢個人呀,唔好作得就作啦,我10年前(真係10年喇)晚晚係Why Not見到佢架......忽周唔該去人地個blog睇下啦,人地將個記者既作野實錄對白,全部寫晒出黎喇!蘋果既"紅BLOG BLOG"仲唔快d報導出黎?肥佬睇唔睇到呀又?

點解有咁多"紅BLOG BLOG"同"CLICK CLICK情報科"呀?唔想再睇網料呀!係咪全港都無人上到網,得蘋果大樓既電腦先上到網呀?唔係呀,我日日係屋企上網都睇晒討論區喇!唔好再用外娛同各電影票房報告做C1得唔得呀?我知架喇呢d都!

點解鄺美雲都做到封面呀?我唔信,我唔想睇呀,一張相都無架。鄺美雲唔係同郭台銘一齊呀,收料話係喎,好堅喎!我都收到呀,鄺美雲其實係同Cash Kwong一齊先係呀,Cash一直都係人扮架,快去偷影佢喇,Cash識講野,有電話,問埋佢回應都得,Cash真係會答你架!堅架!  做乜事呀?唔想睇呀,我要睇三周呀,仲要買三本支持呀,因為人地真係影到大美人同亨亨係意大利呀,唔係美國呀!

點解係陳日君上街與你風雨同路呀?唔係呀,我都想普選,我都愛民主呀,但係我唔想聽陳日君講野呀,如果要做A1,點解主教又真係一句野都無講過架?唔好回歸,唔好慶祝,唔好放煙花得唔得呀?好塞車呀,星期一仲要九點返工架!

點解呀?好多點解呀,有無人答到我呀???

2 Comments:

At 2:16 PM, Blogger Annmeimei said...

Totally agree that 點解“香港女皇”變左係汪明荃呀? Lisa Wong has been a terrible actress and singer (both pop and Cantonese opera) for the past 40 years. It only proves that she has no talent and people who think that she's the Queen are just idiots.

 
At 11:46 PM, Blogger Lik said...

Hi there:
i found a lots of common interest between you and me, are you interested being friends? =)
my msn is :cheunglikis@hotmail.com

lik

 

Post a Comment

<< Home