manlove

Sunday, February 25, 2007

菲十年

89年。99年。

原來過多2年,王菲小姐就入行20年喇。時光菲逝,快過打針。

十年一夢。王靖雯89年參加「亞太金箏流行曲創作大賽」,以《仍是舊句子》參賽,她的長年伯樂梁榮駿作曲,填詞係名叫綠葉的小姐(唔知係咪即係《明周》既黃阿媽呢?),長直娘髮,滿口鄉音,不過都聽得出係唱得之人喎;用返真名王菲,99年做《唱遊王菲》演唱會,簡直變左另一個人,我認為是王菲最精彩的演唱會,踩住水獨家菲吟《臉》個一part,都已經值回票價,還有同竇唯可一不可再的同台合作...短短十年間,真係一個天后的誕生。神奇過任何神仙水。




我一廂情願地認為,除了王菲去了美國學聲樂那幾個月,佢既音樂養份同修為,唔多唔少都係由竇唯帶比佢既,當然王小姐既造化,更加青出於藍啦!

最近的王菲,聞說在北京小打了很多四方城,反而日日連瑜珈靜心淨身。要她再踏台板,可能郭台銘先請得郁喎!

2 Comments:

At 11:39 AM, Blogger chi said...

睇番段ABU,原來大師兄是亞視代表,他那時和陳靖允一齊,阿蓮就同許願去逃離鋼筋森林,人事經歷兜轉,你話幾奇怪。

另,王「靜」雯應為王「靖」雯,又要我做校對唐姑娘。

黃阿媽筆名是黃真,不是綠葉,她只替寶記大星填詞。

 
At 6:04 PM, Blogger man_love said...

哦,原來綠葉不是黃阿媽,但係我睇個樣好似佢咁添,我竟然認錯人!哈哈

 

Post a Comment

<< Home